W tym odcinku podcastu „Neuromarketing na Allegro – Jak poradzić sobie z emocjami…” poruszamy temat emocji w kontekście obsługi klienta w Internecie. Na konkretnym przykładzie przeanalizujemy, jak dochodzi do nieporozumień w sprzedaży przez Internet oraz jak można takie sytuacje rozwiązywać z korzyścią dla obu stron.

Czy emocje w trakcie obsługi klienta są nieuniknione? Jakie strategie można zastosować, aby utrzymać pozytywną komunikację z klientami? Posłuchaj tego odcinka „Neuromarketing na Allegro” i zdobądź cenne wskazówki dotyczące obsługi klienta, reklamacji i budowania trwałych relacji z klientami.

Daj nam znać, czy przedstawiane przez nas metody sprawdzają się w Twojej działalności. Dołącz do naszej grupy na Facebooku, gdzie wymieniamy się wiedzą i pomysłami na rozwój sprzedaży online: https://www.facebook.com/groups/292455596532780