W dzisiejszym odcinku podcastu „Neuromarketing na Allegro” odkrywamy fascynujący świat pułapek cenowych i strategii cenowych na platformie Allegro. Dowiesz się, jakie są podstawy tworzenia atrakcyjnych ofert zestawowych i jak wykorzystać minimalne różnice w cenach, aby zwiększyć konkurencyjność swojej oferty.
W trakcie odcinka dzielimy się różnymi badaniami z zakresu neuromarketingu i sposobami ich praktycznego zastosowania przez firmy na całym świecie. Wspólnie odkrywamy jak niewielka zmiana w zapisie cen może wpływać na nasze postrzeganie wartości produktu czy oferty.
Dzięki temu odcinkowi zdobędziesz praktyczne wskazówki, które możesz zastosować nie tylko na Allegro, ale także w każdej branży, aby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces w biznesie.
Nie przegap tej inspirującej i praktycznej rozmowy na temat pułapek cenowych i strategii cenowych na platformie Allegro.
W dzisiejszym odcinku podcastu „Neuromarketing na Allegro” odkrywamy fascynujący świat pułapek cenowych i strategii cenowych na platformie Allegro. Dowiesz się, jakie są podstawy tworzenia atrakcyjnych ofert zestawowych i jak wykorzystać minimalne różnice w cenach, aby zwiększyć konkurencyjność swojej oferty.
W tym odcinku poruszamy temat związany z wpływem kotwiczenia na podejmowanie decyzji zakupowych. Wyjaśniamy to pojęcie, mówimy o związku kotwiczenia z torowaniem oraz o badaniach dotyczących wpływu tego zjawiska na nasze życie i podejmowane decyzje zakupowe.
Podcast jest źródłem wiedzy o tym, jak psychologia, neurobiologia i ekonomia wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Dedykowany głównie dla sprzedawców na Allegro, marketerów, osób zainteresowanych praktycznymi zastosowaniami wyników badań neuromarketigowych.